• Klantenservice Peijs Verpakkingen B.V.
    Klantenservice

Retourneren

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Bent u niet tevreden met uw product, heeft u een klacht, of een beschadigd product ontvangen?

Retourneren aan ons magazijn

Peijs Verpakkingen B.V. kan uw retour alleen in behandeling nemen indien u de onbeschadigde artikelen tezamen met het originele aankoopbewijs (pakbon) kunt overleggen. Opruiming- en klantspecifieke artikelen zijn uitgesloten van recht van retour.

Retour sturen

Indien u uw zending niet retour wilt brengen bij Peijs Verpakkingen B.V. in Venlo, dient u binnen 8 dagen na ontvangst telefonisch contact op te nemen met de Klantenservice van Peijs.nl via telefoonnummer: 077-3513545 op werkdagen van 9.00 tot 12.00 en 13.00 tot 17.00 uur. Van de Klantenservice ontvangt u -indien de aanvraag aan de voorwaarden voldoet- de instructie hoe uw zending retour te sturen.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Bij het retour nemen van een bestelling zijn de verzendkosten die betaald zijn, gelijk aan de kosten voor retourzending. U ontvangt daarom het aankoopbedrag van uw bestelling terug, exclusief de verzendkosten. Indien geleverde artikelen bij ontvangst gebreken vertonen, dan zullen we deze uiteraard kosteloos retour halen of kosteloos omruilen. Mocht u onverhoopt vragen of opmerkingen, kunt u altijd contact opnemen met onze Klantenservice. Op geleverde artikelen gelden de Algemene voorwaarden.